لوتی زخم خورده







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





سلامتی خودم

سلامتی خودم....
که بهتر از همه بلد بودم بهش دروغ بگم.
ولی نگفتم.
سلامتی خودم...
که راحت می تونستم خیانت کنم..
ولی نکردم.
سلامتی خودم....
که تو بدترین شرایطش هم ترکش نکردم.
سلامتی خودم... که این همه احمق بودم!♥

 

 



نظرات شما عزیزان:

saghar-f
ساعت0:16---11 شهريور 1392
به سادگی رفت...نه اینکه دوستم نداشت! نه، فهمیدخیییلی دوستش دارم!
سلام دوست عزیز،بی معرفت شدی.


Lisa
ساعت2:52---27 مرداد 1392
احمق نه و مرررررررررررد! بگو خب!

یاغی
ساعت12:34---19 مرداد 1392
داش، خوندنی بود

mahdie khanoom
ساعت18:01---18 مرداد 1392
من لینکت کردمااااااااااا

۞ زیــــر بـــارانــــ ۞
ساعت1:15---18 مرداد 1392
سلام داداشی جونم و قشنگ بود وبسایتت آرزوی بهترینها براتون دارم و موفق باشی

جوجه فکلی
ساعت20:00---17 مرداد 1392
اخمخ

روزیتا
ساعت17:16---17 مرداد 1392
سلام وبت خوشگله



من لینکیدمت

خوشحال میشم توام منوباعنوان بغض سنگین بلینکی...


♥.:.:*خانوم بلا*:.:.♥
ساعت11:59---17 مرداد 1392
سلام!!!
اومدم بت سر زدم تاذوق مرگ شی
من لینکت کردم تو هم منو بلیییینک!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط فرشاد در 1:58 | |